Το Σάββατο 15/11 ξεκίνησε η ενδοσχολική επιμόρφωση 9 εκπαιδευτικών του σχολείου στο πρόγραμμα TINKER που στοχεύει στη δημιουργία σεναρίων αυθεντικής-βιωματικής μάθησης. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που υλοποιεί η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής που συμμετέχει ως εταίρος στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ERASMUS-EDU-2023-PI-FORWARD-LOT1, με τίτλο: “an auThentIc learNing and gender inclusive frameworK for tEaching infoRmatics in schools across Europe’’ “TINKER”. To Πρόγραμμα στο σύνολό του στοχεύει στην προώθηση της αυθεντικής μάθησης και των σύγχρονων πρακτικών συμπερίληψης (ανά φύλο) με σκοπό τη βελτίωση της διδασκαλίας του μαθήματος της Πληροφορικής στις ανώτερες τάξεις Δημοτικού και στις κατώτερες τάξεις Γυμνασίου, καθώς και στην ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών Πληροφορικής αλλά και άλλων ειδικοτήτων. Οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στην πιλοτική εφαρμογή του ως άνω Ευρωπαϊκού Προγράμματος θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες για τον σχεδιασμό μαθησιακών σεναρίων αυθεντικής μάθησης που εμπνέουν και κινητοποιούν όλους τους μαθητές και όλες τις μαθήτριες.
Κατά την επιμόρφωση μάθαμε για τις συμπεριληπτικές διδακτικές μεθόδους jingsaw και round-robin μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα. Επίσης, μεγάλο μέρος της επιμόρφωσης συνδέθηκε με το πώς αξιολογούμε το έργο μας αλλά και τους μαθητές και τις μαθήτριες όταν χρησιμοποιούμε εναλλακτικές μεθόδους διδασκαλίας ( ρουμπρίκες, βιντεοσκόπηση, ημερολόγιο αναστοχασμού, αξιολόγηση ομοτίμων). Μεγάλο ενδιαφέρον είχε και η παρουσίαση εργαλείων για τη δημιουργία αυθεντικών σεναρίων που εκκινούν από ένα πραγματικό πρόβλημα.

